26.11.06

Posesal sem stanovanje. Najprej sem mislil, da danes ne bom pomil po tleh, ker sem že prejšnji teden. Potem sem pa vseeno pomil tla v kuhinji, okoli rož in pa pri vhodu.

15 komentarjev:

srečkica pravi ...

superdedc, celo roze mas?

prej je blo sesanje znacilno za sobote, nedelje pa za maše.
zej pa nardimo mašo v soboto pa v nedeljo posesamo nesnago...
al kaj?

biblBobl pravi ...

Kaj naj recem. Living on the edge. Vcasih posesam v soboto, vcasih pa kar v nedeljo. Pri masi sicer se nisem bil, ker sem indoktriniran ateist, ampak zdaj zdaj bom sel.

srečkica pravi ...

ni treba sploh nikamor hodit.sobotne mase se opravi kar doma, v nedeljo pa cistka. zato je pametneje sesat v nedeljo.

a se zastopva al se ne?

horizontni pozdrav!

biblBobl pravi ...

Prav. Ampak v svoji, ze prej opisani, divji nepredvidljivosti, si bom pustil to odprtost duha, veliko svobodo odlocitve, da bom se kdaj posesal kar v soboto. Pa kakor si ze opazila, danes sem na primer posesal tam kjer so rože, mogoce bom pa drugic ta del spustil in posesal pred televizijo.

srečkica pravi ...

no,ja nisi mogu vedet o cem govorim.ker zgleda,de si samski in ti je res vseeno kdaj bi zena masevala...
in razbijala case....de bi jih ti sesal.

zenosluzje je zamenjal za bogosluzje

Anonimni pravi ...

Prjatu, dej kej rečt, da nau ženska mela tazadne besede!

biblBobl pravi ...

Prajtu ce sem pa sele zdej pogledou.
Glede horizontale pa:
- Nisem samski, ampak ocitno zensk ne razumem najbolje.
- To so vase domneve.
- Zanikam vpletenost.
- Sej uni prej so tut tko delal.

Anonimni pravi ...

opa!zavajanje.

srečkica pravi ...

ja ja ti se kar sklicuj na une prej pa na neke domneve pa na zavajanje...
odloc se ze- bogosluzje al zenosluzje.
drugega ni. tko de bos vedu

Anonimni pravi ...

mar ne gre za kooperativnost na spiritualnem nivoju?

srečkica pravi ...

hahaha wish that!

Anonimni pravi ...

ljudje! potemtakem, apokalipsa danes!

srečkica pravi ...

JST SM ZA!

Anonimni pravi ...

Apokalipsa je bila včeraj. Ne, prejšnji teden...

srečkica pravi ...

sm za!