12.12.06

Bela gora

25 komentarjev:

Anonimni pravi ...

bela gora bela voda
pomaranča iz ledu
pod sijočo kožo gloda
mičken črn črv strahu

Anonimni pravi ...

bela roka bela usta
in preraščene oči
roka tiho zapre vrata
pomarančo razdeli

Anonimni pravi ...

Inkrigantno.

Anonimni pravi ...

Zanemivo.

adj. pravi ...

Who are we, anyway?!?

Anonimni pravi ...

We are the champions, are you?

Anonimni pravi ...

We are the champions, aren't we?
Če si to hotu?

Anonimni pravi ...

Misliš, de jensko?

Anonimni pravi ...

Kdo smo, iz česa smo, kam gremo...
Ta večna vprašanja, ki nimajo odgovorov.

Čakaj malo, pravzaprav jih imajo.

1. "Kdo smo?" Mi.
2. "Iz česa smo." Iz sebe. Večinoma.
3. "Kam gremo?" Na sprehod na PST. Takoj, ko se čaj dovolj ohladi, da ga lahko spijem/o.

adj. pravi ...

Ha! Mi pa (čaj že ohlajen in popit) na kulturo v Equurno. Se torej vidimo nekje. Šamponi pak nismo, nak.

Anonimni pravi ...

Ne, ne, šamponi pa ne. Regeneratorji! In to taki z izvlečkom jedrskih odpadkov za bolj zdrav zelen lesk.

Kaj so pa kaj povedale slike na razstavi? So bile zelo glasne?

Anonimni pravi ...

Na kratko smo promenadirali in reflektirali, potem nam je bilo bliskovito oditi. Za ceno niti spraševali, prevelik format. Žejni in kritični umetniki so bili potrošili vso zalogo goriva. Zima bo huda.

Anonimni pravi ...

Kako pa se spomin in tovarištvo držita? Še hodita skupaj?

Anonimni pravi ...

Skupaj. Se piše prav naražen ali na raženj?

Anonimni pravi ...

Pećenje bo.

Anonimni pravi ...

bela gora bela
noga bela kava
bela žoga bela
trava bela glava
bela plava bela
krava lepa zdrava
bela kepa zelje
repa zlata čivava

{rep zlate čivave}

biblBobl pravi ...

Zla ta čivava!

Anonimni pravi ...

Žal hodi samo še spomin. Tovarištvu se ne da več. Že pred leti se je naslonilo na en spomenik ob poti in se ne premakne.

Še vedno pa se skupaj sprehajajo čivave in njihovi gospodarji. Down the yellow brick road.

Anonimni pravi ...

Pri vas imate PST, Spremenjivka?

Anonimni pravi ...

Upsasa, sem prebral, da imate PMS, ne PST... 'scuse me ladies.

Anonimni pravi ...

Urška,

kesti ej

vera pravi ...

sem mislila da kej o tabelih pogovarjate. vidim pesmite malo in pisete pesmice, danasnji dandanasnji slenk mi ni cisto najmanj blizu, sam pa vidim da tudi tamladi hodite v galerije, kot muzeje. se sama sem veliko zahajala v narodno galerijo in tudi v mestni muzej, same krasne razstave. tudi sedaj nekaj, ceprav pa sem slisala da bodo narodno galerijo porusili. in to je sramota. postavili naj bi ogromnega, sej ne vem pise kaksnih pedteset krat pedteset metrov velikega sokola, ker je bil tam taborni drustvo. naj bi ga sam spanzl skupaj z slano domenom isklezal. pa saj je on slikar. iz mramorja.
ali pa nic o tabelih ni tukaj. bela gora. ne vem. zaminivo.

vera pravi ...

sem cist se zgubila, sem imela vera smole prej naslov, zdej je ostala samo se vera. nekaj narobe delam. vera je premalo, ni to dobro.

Anonimni pravi ...

Ti, Vera, ej.
Na tvojem blogu ne morem komentirat, ker lahko to samo googlovi blogerji delajo.
Izrihtaj prosim le-to.

adj. pravi ...

Vera je osnovna. Vera v sočloveka.