28.12.06

Dinozavrova ura samorefleksije

Oh, jaz pošast, navidezno nevarni izrodek laboratorija za samopohabo, zbiralec sočutja, jedec fižola, patetični plinar!

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sometimes is good to stop in persuit and be just happy.

oz.

povsem sem empatična. Teža se razpolovi, ko ti nekdo da vedet, da te preprosto razume.

A

Anonimni pravi ...

Iz lastnega bloga me je vrglo. Bom tukaj malo počakal.

Anonimni pravi ...

Hvala ti, Anonimka!
Res se je razpolovila!

Anonimni pravi ...

Eureka! Našel sem! Ne, nisem, oprostite...

Anonimni pravi ...

Anonimka ni ... anonimka po pomoti. A pa vseeno tam tiči.
ana

Anonimni pravi ...

bulibuli muli

Anonimni pravi ...

Saj pravim, Ananimka :)

Anonimni pravi ...

kinkiju dogaja. uau.

ja, ana, gdč. Poulainova :):)
V bistvu mi je Ananimka všečna...ok,
dosta bo.