12.11.06

morti pa takule

Ma che mi Hatajc da, pa takule se kej nashkrabam?
Tujeha nochemo, svojeha nam je pa shkoda!



Utlej Putlej Namigotac

4 komentarji:

biblBobl pravi ...

Adi mi je ze vceraj povedal o zapletih z omejevanjem dostopa na nas problematicen blog. Pa probejmo, ce poste tudi berejo: free Tibet, free Tibet, free Tibet, free Tibet, free Tibet, free Tibet, free Tibet, free Tibet.

biblBobl pravi ...

Ej, Archy, ne bit zdej ekstremist!
Vidim, da se pajdašiš z V3zjak0m... eh, jst grem pa zdejle na Golovc, mogoče bom spet srečal Bajuccota v ternerki in baretki --- hop, hop, ho, trim, hop, hop, hop, gos-pod mi-nis-ter! Aaaaaaaaa bruhbruhbruhbruh. Prejle sem govoril s Štefom in pravi, da lahko posta, ne more pa videti bloga. Sofisticirana cenzura ali pa Zid pušča??
Smrt fašizmu & hvaljen Jezus.

srečkica pravi ...

a je vec teh pinji ali je to ena razcepljena oseba, ki se rada komentira;)
heheheh aj lajk it veriveri mac
jes indid

taam
ona bela
lepa
horizontalna
uf, ta je sele razcepjlena

biblBobl pravi ...

Pinja je ena,
Pinji sta dve,
Pinje so tri,
a tretja smo mi.