20.12.06

NAGE BABE

Evo pa jast se apsolutno slazem z drugom Ferrarijem, da bi bilo treba stavit vec nagih bab u ovaj blog pa evo kako sam ja to mal poskuso, ce vam bo vsec... Fala

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Erika...?

Anonimni pravi ...

Joj, a si ji moral narisati prsi?

Anonimni pravi ...

Pa kako, pa seveda mora da ima svaka naga baba đoze!

Pa to je normalno,
ne razumam jast tebe martini, kaj ti sploh hoces?!

adj. pravi ...

Zdenka?!?

Joj, to mi je ušlo... sem čisto neobveščen in nepripravljen nanjo.

Anonimni pravi ...

Ne vidim ji v oči.
Sigurno ima lepe, velike.

Anonimni pravi ...

Kaj bi dal za njeno visoko čelo... Sploh. Oblečene babe nimajo đoz? To bi morali pre-po-ve-da-ti.

Anonimni pravi ...

jaoooo, bože se saćuvaj :mrgreen:, prava muškarčina!

Anonimni pravi ...

hmm...lepa reč.
ma pa tehnično izpopolnjene, smiselne (??)

zakaj si ji zakril oči...ok, brčice, ampak oči...

Anonimni pravi ...

ameli,
saj pravim.

adj. pravi ...

Poglej me v oči,
videl boš, kje si.

Ali kako že gre?
O tem bi Psihonavtka vedela kako pametno reči.

Anonimni pravi ...

točno, KT. Tudi ti bi rad oči.

čak, najbolje da jih zbrišem...baje tako delajo plavuše (brunette včasih kaj iz inata za njimi ponovimo)...ediks po ekranu, pa si jih bom sama čez narisala, dinoZ, a bi šlo? :)

hmm...torej bom poskusila..., da bom vedela, kje sem (pravzaprav).

Anonimni pravi ...

Puglej me ke u luno, puglej me v uči, vidiš de nubene razlike ni.
Kokr luna stoji zdej tm gor,
tko men neki ..... na štima.

aj didit majueb

adj. pravi ...

Kokr one visijo tm dol...

Ameli, ne, raje ne, naravna lepota je edina, ki šteje.

Tale... Erika...? ima pač očala.
Pa Zdenka tudi. Zdenka blu ajs.

Anonimni pravi ...

Glasujem, da bi "NAGE BABE" postale ena izmed rednih rubrik Pinja goes blog.
Mislim, da je še veliko re leventnih zadev, ki bi se lahko razreševale ob tako tehtnih podobah.

Anonimni pravi ...

Ne vem, no... a mi sliš?

Anonimni pravi ...

morda bi ob njih dobivala nove sveže ideje...

ja, še kakšno gor. moške ni tak izziv opazovat.......akhM. ni neke inspiracije.

no, am, izjema je Depp za klavirjem in cigareto v ustih...

Anonimni pravi ...

zakaj niste nardili še video posnetke (p)