17.12.06

SKORAJ SEM POZABIL

Posesal sem stanovanje.

25 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tudi jaz. Ni šlo drugače. Ampak se je obrestovalo.

Anonimni pravi ...

Na kakšen način se je obrestovalo?

adj. pravi ...

Galaktično.

Anonimni pravi ...

Posesala sem, pomila po tleh, pomila posodo, oprala cunje in jih obesla.
In vse to v nedeljo!

Anonimni pravi ...

...ker je električni tok cenejši

Anonimni pravi ...

Nedelja je le pa.

Anonimni pravi ...

Vsespošna stanovanjska kriza in stanovanje gre zlahka v vrečko sesalnika. Se javim za bio razgradnjo. Me je dovolj.

turboferari pravi ...

kaj kaj, mater, same jebene bloge se najde tkole, kako sesanje, pizda aste face al ste majmuni, pizda. anonimus, mater, jebemu, ti si posesala,pomila,oprala,obesla, a si pizdarija, sebe obesla al kaj. in to v nedeljo na gospodov dan, pizda, a se men mesa al kaj, pizda, ne me jebat. ne mors se obeset na gospodov dan, to je nenormalno, mračna, totalno mračna scena. ne me fukat, jebat. pizda. elektricni tok je cenejsi pa kaj vam je kaksna elektrika, kdo jo placuje se dons.
ne res, pizda, poglejte si blog od tartarske opice, al pa mozganske kapljice, to so blogi, pizda zabavni pa polni umazanih fotk. to je to. sesanje, uuuuuuuuuuuuuuuu! men se trga!!!! uiuiuiuiuiuuiuiui!

adj. pravi ...

Whatever gets you off, amigo.

Anonimni pravi ...

Ma sam kle se lohka tko penš, k te namo prebutal. Mi smo mirolubna sorta. Sam štrom ausšaltamo, pa je gmah.

turboferari pravi ...

se opravicujem, me je zaneslo, pizda. sem bil mal pot gasom, k smo ga u sluzbi zazural za novo leto. sam sem gledu mal bloge pa same take cudne naletu. pizda stari, a ste modeli al kaj. a se nc u politiki al pa takih problematikah ne mente, mater. al pa o fukariji. sej je isto. na primer, a ste za janso al za jeleta al za une komuniste al kva. jest bi cepu janso pa jeleta pa bi dobil hudga carja k bi nm rulou u ojber dobr. ne vem pa kuko bi zgledu, to je mal pitanje momci pizda... ma dej ne da semi, mam tazga macka d bom bruhu tlele direkt po mizi pa me bojo iz sluzbe fukl.

Anonimni pravi ...

Jaz sem za naše.

adj. pravi ...

Naši so povsod. Previdnost ni odveč.
Po-riti-ka je ap-strah-tna.

vasilij pravi ...

naj bo, bom povedal svoje. sem spremljal tole s sesanjem ze nekaj casa, sedaj pa se je debata prelevila v politicno. al pač, kaj naj rečem. bolj konstruktivno se je pogovarjati o domačih opravilih. sam ne sesam, naj to delajo tiste, ki so za to rojene. vsak ima svoj prostor pod soncem, moški nimajo kaj iskati s sesalcem v roki. že samo ime sesanje pove veliko. vsi mi smo sesalci, to je jasno. vendar sesala bo ženska in prala in pomivala, tako je prav. In zato spremljam ta čudoviti blog, ker čakam, kdaj bo prišlo do spoznanja. Spoznanje. Anonymus je pridna ženska, to je lepo, ne pa emancipiranke,ki ne razumejo kaj jim pritče, da bo v svetu vse na svojem mestu. Zato cenim Janšo in bajuka, ker sta prava moška, tako po ciljih, dejanjih kot tudi po glasu in stasu. Družina, vrednote, tradicija, to so pomembne stvari. Eni tega ne razumajo. Kdo je sesalec? Kdo sesa? Razmislimo-sesam, sesaš, sesajo,sesamo,sesati, posesati, sesa, sesaj, sesanje. Tu se skriva logicnost in zdrava pamet.

vasilij pravi ...

in se to, pravzaprav ne vem, ali je gospa pinjadzazna tista ki sesa, ali zakaj se predstvalja kot moški.

Anonimni pravi ...

Skušam se izogniti sesalnim implikacijam. Nedeljska kolumna smiselno obogati. Neglede kdo, koga, zakaj.

Anonimni pravi ...

najbolje sesam.
expert.
vse kotičke, tud najbolj skrite.
sesanje - kadarkoli. prav vsak dan...če je potreba.

Anonimni pravi ...

ha jest pa pomil kupalnico
zgleda da smo vsi pridni

Anonimni pravi ...

sorry
kopalnico se rece

Anonimni pravi ...

vasilij
anonimus nisem zenska. sam vem kaj je prav in kaksni kreteni so med nami.

Anonimni pravi ...

Ma kle ej kle pa še kle. To je iz lingvistične sesalne šole.

Pri nas smo rekli kupalnica. To je presečna množica med kopalnico in kupatilom. Nikoli se namreč ne ve.

Anonimni pravi ...

Tijo dam, ti jodam,
četi prejga po sesam.
Še medej, šeme dej,
čene zdej, pač im prej.

Kaj pa bi se ti menil o fukariji, turbof.? A bi kakšen tehničen problem obravnaval?

Anonimni pravi ...

se mi zdi da ta blog pocasi zahaja v eno ntimno in bolj eroticno kot vzgojevalno spletno stran. pa se ce dodam sovinisticen pogled na obveznosti... no kaj ce bi se sesalniki lahko kupovali v salonih pa da izberes med 1100 watov ali pa recimo 1700 z klimo, pa se zraven metalik barva in super zvijajocim crevesom
hm mogoce za moske tudi automaticno predstavljenje hitrosti
no tolk
nasljednic se oglasim kot
Druze ucitelju

Anonimni pravi ...

no kaj ce bi rit namest da prdne zacela sesati

adj. pravi ...

Vprašanje je, kaj bi potem ven letelo. In kje.